La motivació s'utilitza en diversos àmbits, amb grans diferències d'intencions. Avui vull centrar-me una mica en la publicitat i la motivació. En la forma que la publicitat ens motiva a comprar un producte en concret. Com bé abans deia, existeixen moltes maneres de motivar i amb diferents intencions i necessitaria molts, molts articles per a esmentar i repassar-los tots. De totes, vull centrar-me en un nexe; que indistintament d'allò que ens vulguin oferir o la motivació amb la qual intenten vendre'ns; uneix a la gran majoria d'anunciants. Quan una empresa anuncia de forma reiterada i consecutiva la seva marca, o diferents productes sota la seva marca, s'acaba establint una relació de confiança amb el consumidor. Independentment que un consumeixi o no aquest producte, la marca amb el temps passa a ser com un amic llunyà. D'aquesta manera quan per primera vegada anem a comprar un producte o quan volem canviar de marca ens acostem a la marca que ens sona, la que sempre hem sentit perquè ens dóna confiança. Aquesta confiança prové de veure-la constantment. Si voleu provar el que dic penseu en una marca de dentífric? Comprovareu si comenceu a preguntar als amics que consumeixen o no aquesta marca, tots solen respondre la mateixa. Per tant una manera de motivar publicitàriament parlant és estar sempre present.
La motivació s'utilitza en diversos àmbits, amb grans diferències d'intencions. Avui vull centrar-me una mica en la publicitat i la motivació. En la forma que la publicitat ens motiva a comprar un producte en concret.
Com bé abans deia, existeixen moltes maneres de motivar i amb diferents intencions i necessitaria molts, molts articles per a esmentar i repassar-los tots. De totes, vull centrar-me en un nexe; que indistintament d'allò que ens vulguin oferir o la motivació amb la qual intenten vendre'ns; uneix a la gran majoria d'anunciants.
Quan una empresa anuncia de forma reiterada i consecutiva la seva marca, o diferents productes sota la seva marca, s'acaba establint una relació de confiança amb el consumidor. Independentment que un consumeixi o no aquest producte, la marca amb el temps passa a ser com un amic llunyà. D'aquesta manera quan per primera vegada anem a comprar un producte o quan volem canviar de marca ens acostem a la marca que ens sona, la que sempre hem sentit perquè ens dóna confiança. Aquesta confiança prové de veure-la constantment.
Si voleu provar el que dic penseu en una marca de dentífric? Comprovareu si comenceu a preguntar als amics que consumeixen o no aquesta marca, tots solen respondre la mateixa. Per tant una manera de motivar publicitàriament parlant és estar sempre present.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aqui!