Perdre greix abdominal



Una de les coses que hem de saber en plantejar-nos perdre greix abdominal o qualsevol altre tipus de greix √©s que no podem plantejar-nos perdre tan sols d'una zona localitzada, ja que quan ens aprimem ho fem de forma generalitzada. Per al greix abdominal, s√≥n efectius els exercicis d'abdominals, per√≤ no s√≥n els √ļnics que hem de practicar, ja que cal complementar-los amb exercicis de for√ßa si volem que el nostre cos quedi tonificat.
Òbviament, l'alimentació juga també un paper molt important. Per a aprimar-se cal aconseguir un dèficit calòric, i aquest s'obté o menjant menys o cremant més.
l nostre pes dep√®n b√†sicament de quatre factors: l'edat, el sexe, el metabolisme i l'activitat que tinguem. No s'aconsella perdre m√©s de 500 calories a la setmana, la qual cosa es tradueix en aproximadament 500 g de pes. Per√≤ per a aconseguir-ho, no es tracta d'anul·lar cap grup d'aliments, sin√≥ de reduir aquells que ens aporten calories buides (√©s a dir, els que no ens aporten nutrients). Tamb√© hem d'abandonar la idea de realitzar dietes molt estrictes, ja que l'√ļnica cosa que aconseguirem √©s recuperar el pes perdut una vegada tornem a subministrar al nostre organisme els aliments que hav√≠em evitat. El que s√≠ que hem de fer √©s reduir els sucres, evitar els menjars processats, no beure alcohol i intentar menjar aliments rics en fibra aix√≠ com menjar m√©s carns magres, fruita seca i verdures. Hem de pensar, per tant, en una dieta m√©s a llarg termini.
Un altre aspecte que no ens ajuda a aprimar √©s l'estr√®s, ja que bloqueja els greixos i √©s m√©s dif√≠cil cremar-los, Per la qual cosa un bon consell √©s proporcionar-li al cos la tranquil·litat que necessita, i aix√≤ podem aconseguir-ho controlant les nostres emocions, practicant activitats com el ioga o la meditaci√≥ i dormint prou.
Beure molta aigua es torna imprescindible, perquè encara que no aprima en si, ens sadolla i ens ajuda a eliminar toxines i greixos.
En resum, no hi ha cremes ni dietes miraculoses. L'important és el compromís Sent ferms i constants i portant una vida més activa i saludable veurem com a poc a poc anirem perdent pes i aconseguint aquest cos que tant desitgem.

Per Eva Remolina / AMIC 
Publica un comentari a l'entrada

Comentaris