VIC FM

VIC FM

Theme Layout

Rightsidebar

Theme Translation

Trending Posts Display

9/recent-posts/grid

Home Layout Display

no

Posts Title Display

no

404

We Are Sorry, Page Not Found

Home Page


La clau per a entendre la relació entre fer exercici físic i perdre greix és comprendre com funciona el nostre cos i així sabrem què i com hem d'actuar per tal d'aconseguir l'objectiu que busquem.

Si estem buscant una pèrdua o control de pes, sovint cometem l'error de recórrer a dietes restrictives que ens condueixen a un resultat efímer. El mercat està ple de productes baixos en greix o light però a l'hora de triar, hem de tenir en compte que aquests no són una solució ni una alternativa a consumir aliments d'alt valor nutritiu.

L'èxit en la consecució del nostre objectiu físic ens el portarà saber triar, i per tant, entendre que no hem de menjar tan sols guiant-nos per la gana que tenim o pels impulsos del que ens ve de gust sinó pel que convé més al nostre cos. Hem de saber escoltar-lo i conèixer com funciona per tal de mantenir una relació òptima que ens portarà a mantenir un control de pes durador i saludable.

El magatzem d'energia en el nostre cos són els sucres. El balanç del sucre en el cos es realitza per mitjà de la insulina que és una hormona que segrega el pàncrees. La insulina provoca que el fetge converteixi el sucre en greix i l'emmagatzemi en les cèl·lules de greix del cos. Un gram de greix conté unes 9 calories, i reté molta energia en una àrea relativament petita. Així treballa el nostre cos: a menjar un brioix de 500 calories triguem uns 2 minuts i per a llevar-nos aquestes calories de damunt necessitem més d'una hora al gimnàs.

Una vegada vist això, hem d'entendre que el gran problema del sobrepès es deu a la ingesta de carbohidrats simples com ara sucre, pa blanc, galetes, patates, arròs o blat de moro processat, entre altres aliments. Aleshores, què necessita el nostre cos perquè cremi els greixos acumulats? No hi ha una fórmula homogènia perquè són diferents els factors que determinen la composició corporal de cada persona. Per tenir una valoració de les necessitats individuals és important consultar-ho amb un professional que ens generi confiança. El més important és que us ajudi a elaborar un pla i seguir-lo a consciència.

Però sí que seguir unes bones pautes d'alimentació sostingudes en el temps faran que el teu cos es vagi transformant. Per acabar, alguns consells per tenir en compte si volem perdre greix mentre fem exercici. 

1
Beu molta aigua. Molta. 2 litres al dia si no fas esport. Si en fas, beu 1 litre més per cada hora d'activitat. T'ajudarà a depurar i eliminar greixos. Pots utilitzar complementació esportiva, que aporta minerals i sabor a l'aigua.

2 
Nodreix-te de carbohidrats complexos abans d'entrenar. Et donaran l'aportació d'energia necessària per dur a terme l'entrenament de manera efectiva.

3 
No pel fet d'entrenar pots menjar abans i després tot el que vulguis. Si segueixes unes bones pautes de nutrició, augmentaràs el rendiment i estaràs més a prop d'aconseguir els teus objectius físics i/o esportius.

Slider

7/recent-posts/slider