VIC FM

VIC FM

Theme Layout

Rightsidebar

Theme Translation

Trending Posts Display

9/recent-posts/grid

Home Layout Display

no

Posts Title Display

no

404

We Are Sorry, Page Not Found

Home Page
El cervell depèn d'un subministrament constant de nutrients essencials de la nostra dieta, sucre a la sang i oxigen per funcionar adequadament. Menjar una dieta ben equilibrada abundant en aquests elements ajuda a millorar la memòria i augmentar el poder del cervell, però també pot reduir el risc de malalties relacionades amb l'edat, com la demència i l'Alzheimer.

El cervell està compost de greixos al voltant d'un 70% i requereix àcids grassos essencials com l'Omega-3, que es troba en els peixos grassos (salmó, truita i verat), oli de llinassa, nous i llavors.

També necessita proteïnes de bona qualitat, baixes en greix, per proveir-se dels aminoàcids essencials que necessiten els neurotransmissors com l'acetilcolina (per a la bona memòria) i serotonina (implicat en l'estat d'ànim). Aliments com els ous, els llegums, el tofu, el pollastre orgànic i la carn magra són bones opcions.

Els antioxidants, que inclouen les vitamines C, A i betacarotè, també són importants. Les fruites i verdures, especialment les varietats vermelles i de color ataronjat, n'estan plenes.

Els carbohidrats complexos que es troben en cereals integrals i pans integrals (civada, sègol, arròs integral, quinoa) proporcionen al cervell un subministrament lent i constant d'energia.

Font:
redacció, dietasefectivas.org
Leave A Reply

Deixa el teu comentari aqui!

Slider

7/recent-posts/slider