Com caminar correctament per perdre pes


 

Caminar té molts beneficis per a la nostra salut, és gratis i es pot realitzar en qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia.
Diuen que per a aprimar-se es necessiten uns 10000 passos (el que vindrien a ser uns 8 quilĂČmetres), no obstant aixĂČ, no Ă©s necessari que els facis des del primer dia. Pots començar per 5000 passos i anar augmentant-los a poc a poc. I Ă©s que mĂ©s important que quan camines Ă©s com ho fas i mantenir l'hĂ bit en el temps, Ă©s a dir, que siguis constant.
Com dĂšiem, la forma en com caminem ens ajudarĂ  mĂ©s o menys a perdre mĂ©s pes, per aixĂČ, donem algunes pautes que has de seguir perquĂš obtinguis els millors resultats desenvolupant aquest tipus d'exercici:
- Alterna en la caminada diferents ritmes. És a dir, uns minuts mĂ©s rĂ pids i altres una mica menys. En general, diuen els experts que s'ha de caminar com si es tinguĂ©s pressa, perĂČ els estudis han confirmat que anar combinant les velocitats en caminar, dona millors resultats.
- Si a mĂ©s, vols fer-ho encara mĂ©s efectiu, camina portant a les mans peses o ampolletes d'aigua.
- Camina amb l'esquena ben alçada.
- Mantén la mirada en l'horitzó, evitant mirar cap avall.
- Intenta caminar amb un cert pendent o pujant rampes, ja que fent-ho perdràs més pes que si camines sobre una superfície plana.
-Intenta complementar els passejos amb altres hàbits diaris com utilitzar les escales en comptes de l'ascensor, aparcar més lluny de casa o del treball, o baixar-te una parada abans del teu destí, entre moltes d'altres.
Recorda sempre que com mĂ©s caminis, mĂ©s t'aprimarĂ s i que com mĂ©s quilos sobren, tambĂ© mĂ©s pes es perd. PerĂČ sobretot, evita obsessionar-te, ja que com dĂšiem, Ă©s mĂ©s important la constĂ ncia a la intensitat.

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris